Πως να Χρησιμοποιήσεις την Κουβέρτα Βαρύτητας;

Ο ύπνος κάτω από μια κουβέρτα βαρύτητας έρχεται τόσο γλυκά όπως όταν βρίσκεσαι κάτω από την αγκαλιά του αγαπημένου ή της αγαπημένης σου. 

Η απαλή πίεση που δέχεται το σώμα λόγω του βάρους της κουβέρτας βοηθάει το νευρικό σύστημα να χαλαρώσει και να σε παρασύρει με φυσικό τρόπο σε έναν βαθύ και αναζωογονητικό ύπνο. 

Αν το άγχος, το στρες ή η αϋπνία σε εμποδίζουν να απολαύσεις ένα ξεκούραστο ύπνο τα βράδια, η κουβέρτα μας μπορεί να γίνει το αγαπημένο σου φυσικό βοήθημα ύπνου και ευεξίας. 

Εάν δεν είσαι σίγουρος για το πως να την χρησιμοποιήσεις, οι παρακάτω συμβουλές θα σε καθοδηγήσουν για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα χαλαρωτικά της οφέλη. 

Χρησιμοποιώντας την κουβέρτα βαρύτητας

Η κουβέρτα βαρύτητας χρησιμοποιείται με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιείται και κάθε άλλη κουβέρτα ή πάπλωμα. Ο τρόπος που εσύ θα επιλέξεις εξαρτάται τελείως από τις προσωπικές σου προτιμήσεις και τίποτα παραπάνω.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με μερικά tips που θα μπορούσες να δοκιμάσεις χρησιμοποιώντας την κουβέρτα βαρύτητας.

1. Άμεση επαφή με το σώμα

Για να έχεις το καλύτερο αποτέλεσμα η κουβέρτα θα πρέπει να έχει άμεση επαφή με το σώμα σου. Καλό είναι να μην παρεμβάλλονται ανάμεσα άλλα χοντρά υφάσματα, όπως κουβέρτες ή παπλώματα. Είναι σημαντικό η κουβέρτα να παίρνει τη μορφή του σώματος και να ασκεί την σταθερή πίεση λόγω του βάρους της από άκρη σε άκρη. 

2. Δώσε λίγο χρόνο να προσαρμοστείς

Για την απόλυτη χαλάρωση, κάλυψε το σώμα σου από τους ώμους μέχρι τα πόδια. Εάν είναι η πρώτη ημέρα που χρησιμοποιείς την κουβέρτα βαρύτητας Prosleep Gravity και δεν νιώσεις απευθείας άνετα λόγω το βάρος, μπορείς τις πρώτες δύο ημέρες να σκεπαστείς μόνο στα πόδια και σταδιακά να την ανεβάζεις. 

Μην ξεχνάς ότι το σώμα σου χρειάζεται σχεδόν μια εβδομάδα για να προσαρμοστεί στην αλλαγή που θα φέρει η κουβέρτα βαρύτητας στη ζωή σου. Δώσε της λίγο χρόνο μέχρι να προσαρμοστείς!

3. Χρησιμοποίησέ την με συνέπεια

Για να πετύχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς και να απολαμβάνεις ποιοτικό ύπνο κάθε βράδυ, θα πρέπει να χρησιμοποιείς την Prosleep Gravity ως αναπόσπαστο μέρος της νυχτερινής σου ρουτίνας.  

4. Η χρήση της εκτός κρεβατιού

Τα ευεργετικά οφέλη της κουβέρτας δεν περιορίζονται μόνο κατά τη διάρκεια του ύπνου για αυτό και πολλοί την χρησιμοποιούν και σε άλλα δωμάτια του σπιτιού.

Μπορείς για παράδειγμα να χαλαρώσεις στον καναπέ μετά από μια έντονη ημέρα ή να την χρησιμοποιήσεις βάζοντάς τη διπλωμένη στα γόνατά σου όταν κάθεσαι στο γραφείο, ειδικά τώρα που δουλεύεις από το σπίτι. Η πίεση που σου ασκεί θα λειτουργήσει προς όφελός σου με αποτέλεσμα να μπορείς να διαχειρίζεσαι πιο εύκολα το στρες, αλλά και να μένεις περισσότερη ώρα συγκεντρωμένος.   

Μπορείς να χρησιμοποιείς την κουβέρτα βαρύτητας για όλο το βράδυ;

 

Ο χρόνος που θα χρησιμοποιείς την κουβέρτα βαρύτητας εξαρτάται αποκλειστικά από εσένα. Εμείς προτείνουμε να πειραματιστείς σιγά σιγά, χρησιμοποιώντας την για τις πρώτες ημέρες από 30 λεπτά και στη συνέχεια να αυξάνεις το χρόνο μέχρι εκείνο το σημείο που θα νιώθεις άνετα. 

Η ήπια και σταθερή πίεση που ασκεί στο σώμα σου θα σε κάνει αμέσως να νιώσεις περισσότερη ηρεμία και διαύγεια, οπότε δεν υπάρχει κάποιο χρονικό πλαίσιο για να σε περιορίσει. 

Για μακροπρόθεσμα οφέλη, εξαρτάται πόσο συχνά τη χρησιμοποιείς. Μερικοί άνθρωποι για να αναπτύξουν υγιέστερα πρότυπα ύπνου ενδεχομένως να χρειαστούν μια πιο συνεπή χρήση της κουβέρτας.

Όλοι είμαστε διαφορετικοί, οπότε για να αναπτύξουμε μια νέα συνήθεια το κλειδί είναι η συνέπεια.  

Είναι οι κουβέρτες βαρύτητας κατάλληλες για όσους κοιμούνται στο πλάι;

Τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει κανείς όταν σκεπάζεται με μια κουβέρτα βαρύτητας είναι τα ίδια, όποια στάση και αν παίρνει κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Αν κοιμάσαι στο πλάι, τότε ενδεχομένως να ήταν καλύτερη ιδέα να επιλέξεις μια ελαφρύτερη κουβέρτα από ότι θα επέλεγες σε άλλη περίπτωση, καθώς το βάρος δεν θα κατανέμεται ισόποσα όπως θα γινόταν αν κοιμόσουν ανάσκελα. 

Ποιοι δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουν την κουβέρτα βαρύτητας;

Όταν χρησιμοποιούνται σωστά, οι κουβέρτες βαρύτητας είναι ασφαλείς για τους περισσότερους ενήλικες και παιδιά. Αν και υπάρχουν ελάχιστοι κίνδυνοι, παρακάτω αναφέρονται μερικά γκρουπ ατόμων που καλό θα ήταν να αποφύγουν τη χρήση της κουβέρτας βαρύτητας χωρίς τη συμβουλή γιατρού.

  • Μωρά ηλικίας έως 3 ετών: Το βάρος της κουβέρτας βαρύτητας θα μπορούσε να προκαλέσει προβλήματα σε μωρά μέχρι 3 ετών ή σε όσα ζυγίζουν λιγότερο από 15 κιλά. Καλό είναι πρώτα να συμβουλευτείτε τον παιδίατρό σας. 
  • Γυναίκες σε εγκυμοσύνη: Οι κουβέρτες βαρύτητας μπορεί να φανούν πολύ χρήσιμες όταν η γυναίκα αντιμετωπίζει δυσκολία στον ύπνο κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ωστόσο θα ήταν σοφό να συμβουλευτείτε το γιατρό σας. 
  • Ηλικιωμένοι: Αν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στις αρθρώσεις, τη μέση ή άλλα μέρη του σώματος, καλό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας. 
  • Άτομα με προβλήματα υγείας: Αν αντιμετωπίζεις αποφρακτική άπνοια, άσθμα, προβλήματα με τη μέση και τις αρθρώσεις, θα ήταν προτιμότερο να συμβουλευτείς το γιατρό σου πριν χρησιμοποιήσεις μια κουβέρτα βαρύτητας.

Έτοιμος να αναβαθμίσεις τον ύπνο σου; 

Μια κουβέρτα βαρύτητας στην καθημερινότητά σου θα μπορούσε να συμβάλει δραστικά στη μείωση του στρες και την καταπολέμηση της αϋπνίας.

Αξιοποιώντας τη δύναμη της Βαθειάς Απτικής Πίεσης, μια επιστημονικά αποδεδειγμένη θεραπεία άγχους, η κουβέρτα βαρύτητας Prosleep Gravity χαλαρώνει το νευρικό σύστημα και αυξάνει τα επίπεδα της σεροτονίνης (η ορμόνη της "ευτυχίας") και της μεταλατονίνης (η ορμόνη του ύπνου), ενώ παράλληλα μειώνει την κορτιζόλη που ευθύνεται για το στρες και το άγχος. 

Μετά από λίγα λεπτά στην αγκαλιά της κουβέρτας, αισθάνεσαι ασφάλεια, το σώμα χαλαρώνει, οι καρδιακοί παλμοί πέφτουν, τα βλέφαρα βαραίνουν και το μυαλό ηρεμεί.

Μάθε πως λειτουργεί και αναβάθμισε τον ύπνο σου σήμερα!

Παράγγειλε τώρα!